FAQ

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Zamówienia mogą być opłacone następującymi metodami płatności:

- szybki przelew elektroniczny - Przelewy24.pl

- płatność przy odbiorze.


Czy jest dodatkowa opłata za szybki przelew elektroniczny?

Nie. Nie pobieramy dodatkowej opłaty.


Czy mogę osobiście odebrać produkty ze złożonego zamówienia?

Tak. Zamówienie można odebrać i opłacić w sklepie stacjonarnym. Dostępne formy płatności: gotówka, karta płatnicza.


Jaki jest koszt dostawy?

Zamówione produkty wysyłane są za pośrednictwem kuriera DPD:

- płatność za pobraniem: 15 zł

- przedpłata: 13 zł

- zamówienie o wartości powyżej 150 zł opłacone z góry będą wysyłane bezpłatnie.

Możliwy jest również bezpłatny odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym.


Kiedy otrzymam zamówione produkty?

Zamówienie złożone do godziny 11:00 zostanie doręczone następnego dnia (tzn. ok 24h po złożeniu zamówienia). Zamówienia złożone po godzinie 11:00 zostaną doręczone 1 dzień później.


Kiedy zostaną zrealizowane zamówienia złożone w święta lub dni wolne od pracy?

Realizacja zamówienia rozpocznie się w pierwszym dniu roboczym po złożeniu zamówienia.


Czy mogę śledzić moją przesyłkę?

Tak. Zamówienie można śledzić na stronie firmy kurierskiej DPD, za pomocą numeru listu przewozowego przesłanego na wskazany przy zamówienia adres e-mail.


Czy mogę otrzymać przesyłkę w sobotę?

Nie, kurierzy dostarczają przesyłki w dni robocze, w godzinach 8.00 – 17.00.


Czy dostępne produkty są oryginalne?

Tak, wszystkie produkty pochodzą od producentów lub autoryzowanych dystrybutorów.


Jak dobrać odpowiedni kosmetyk?

Każdy z produktów posiada opis, który zawiera informacje o przeznaczeniu i działaniu produktu.


Czy mogę otrzymać fakturę zakupu?

Tak, fakturę można otrzymać razem z zamówieniem. Fakturę wystawimy zgodnie z danymi podanymi podczas składania zamówienia.


W jakich godzinach mogę kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

Biuro Obsługi Klienta pracuje w dni robocze w godzinach 9:00- 17:00 oraz w soboty 9:00- 14:00.

Płatności obsługuje