QuickDetailer
1.
Niniejszy regulamin, zwany dalej ”Regulaminem”, określa zasady
korzystania ze sklepu internetowego znajdującego się pod adresem URL
http://www.quickdetailer.pl, zwanego dalej "Sklepem".
2. Sklep prowadzony jest przez QUICK - DETAILER - AUTO KOSMETYKI IGOR BĄK, ul. Nowolipki 15 lok. 37 00-151 Warszawa, NIP 5372575254, zwany dalej "Administratorem".
3.
Adres Sklepu i dane kontaktowe: adres internetowy –
www.quickdetailer.pl e-mail – sklep@quickdetailer.pl , telefon +48 690
470 404 , adres korespondencyjny – ul. Warszawska 128, 21-500 Biała
Podlaska .
4. Każda osoba przed przystąpieniem do użytkowania Sklepu powinna zapoznać się z jego Regulaminem.
5. Dokonywanie zakupów w Sklepie wymaga od Klienta posiadania aktywnego i sprawnego konta poczty elektronicznej email.
Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają odpowiednio:
1. Sklep – sklep internetowy działający pod adresem www.quickdetailer.pl , prowadzący sprzedaż produktów na odległość.
2.
Klient –każdy podmiot dokonujący zakupu w Sklepie Internetowym zgodnie
z treścią Regulaminu, w tym Konsument jak i Przedsiębiorca.
3. Użytkownik - każdy podmiot korzystający z Internetu, który wejdzie na stronę internetową Sklepu.
4. Konto Klienta – pole zawierające dane na temat przeprowadzanych transakcji
oraz instrument służący do realizacji składanych przez Klienta zamówień.
5.
Newsletter – usługa świadczona przez Sklep Internetowy na rzecz
Użytkownika, którzy wyrazili zgodę na przesyłanie im Newslettera,
polegająca na wysyłaniu do takich Użytkowników wszelkich informacji o
działaniu Sklepu Internetowego, po dobrowolnym podaniu przez Użytkownika
adresu e-mail, imienia i nazwiska.
6. Konsument - osoba fizyczna
dokonująca czynności prawnej z przedsiębiorcą niezwiązanej bezpośrednio z
jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
7. Przedsiębiorca –
osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka nieposiadająca osobowości
prawnej, dokonująca czynności prawnej we własnym imieniu w ramach
działalności gospodarczej
lub zawodowej.
8. Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku, poza dniami ustawowo wolnymi
od pracy.
9.
Regulamin – niniejszy dokument, określający warunki i zasady
korzystania ze Sklepu Internetowego oraz nabywania w nim produktów.
10.
Rejestracja – dobrowolne podanie danych przez Klienta Sklepu
polegające na wypełnieniu formularza dostępnego na łamach tego Sklepu.
1.
Za pośrednictwem Sklepu prowadzona jest sprzedaż na odległość za
pomocą sieci Internet asortymentu z zakresu kosmetyków samochodowych.
2. Oferowane przedmioty są nowe, nieużywane.
1. W celu prawidłowego i
niezakłóconego korzystania ze Sklepu stacja/ urządzenie końcowe
Klienta winna spełniać poniższe minimalne wymagania techniczne:
a) aktywne łącze internetowe,
b) włączona akceptacja plików cookies oraz Skryptów Java
2. Sklep nie jest zobowiązany do dostarczenia powyższych urządzeń i/lub oprogramowania.
3.
Instalacja oprogramowania, o którym mowa w ustępie 1 jest przedmiotem
oddzielnej umowy licencyjnej pomiędzy Klientem a licencjodawcą.
4. Witryna internetowa sklepu dopasowana jest do rozdzielczości ekranu
1. Sklep, przed dokonaniem potwierdzenia zakupu, przedstawia Klientowi następujące informacje:
a. dokładny opisu danego produktu i jego cech;
b.
łączną cenę zamówionych produktów wraz z podatkami, a także opłatą za
transport, dostarczenie lub usługi pocztowe oraz podsumowującą łączną
kwotę zamówienia z wybraną opcją dostawy;
c. dotyczące sposobu i terminu zapłaty;
d. dotyczące sposobu i terminu spełnienia świadczenia przez przedsiębiorcę.
2. Dokonanie zakupu Produktu nie wymaga rejestracji w Sklepie.
3.
Składanie zamówienia odbywa się za pomocą formularza, dostępnego na
stronie sklepu dostępnego po naciśnięciu przycisku –„zamawiam z
obowiązkiem zapłaty” pod opisem danego produktu, lub w podsumowaniu
listy/koszyka zakupów, w którym Klient podaje następujące dane:
a) Imię i nazwisko lub nazwa firmy
b) Adres email
c) Numer telefonu
d) NIP (dla klientów – przedsiębiorców)
e) Dane adresowe do wysyłki
4.
Klient składa zamówienie po zapoznaniu się z informacjami określonymi w
treści Regulaminu sklepu oraz informacjami wskazanymi w ust. 2, które
zostaną wyświetlone w postaci elektronicznej w ostatnim etapie
wypełniania elektronicznego formularza poprzedzającym wyrażenie woli
związania się umową poprzez kliknięcia przycisku „Zamawiam z obowiązkiem
zapłaty”. Po przeczytaniu zgromadzonych informacji określonych dla
danego zamówienia Klienta, Klient wyraża wolę związania umową poprzez
naciśnięcie przycisku „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”
5.
Wszystkie ceny podawane na stronach Sklepu są w złotych polskich i
zawierają podatek VAT. Cena wyświetlana w podsumowaniu koszyka przez
złożeniem zamówienia uwzględnia koszty przesyłki zgodnie z wybraną przez
Klienta opcją.
6. Sklep zobowiązuje dostarczenia rzeczy pozbawionych wad.
7. Zamówienie uważa się za przyjęte do realizacji po potwierdzeniu przez Sklep przyjęcia zamówienia złożonego przez Klienta:
a) potwierdzenie przyjęcia zamówienia przesyłane jest automatycznie po złożeniu zamówienia przez Klienta;
b)
Sklep może wstrzymać przyjęcie zamówienia w sytuacji podjęcia
wątpliwości co do prawdziwości bądź rzetelności wskazanych przez Klienta
danych w formularzu rejestracyjnym. W takim przypadku Sklep
niezwłocznie skontaktuje się z Klientem w celu wyjaśnienia
przedmiotowych wątpliwości.
c) W przypadku niedostępności części
produktów objętych zamówieniem Klient jest o tym niezwłocznie
informowany. Klient decyduje, czy zamówienie ma być zrealizowane
częściowo czy w całości anulowane.
8. Klient i Sklep związani są ceną Produktu obowiązującą w chwili złożenia na niego zamówienia.
9. W Sklepie honorowane są następujące sposoby płatności:
a) płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki doręczanej przez operatora pocztowego lub firmę kurierską,
b) system płatności elektronicznych.
10. Termin na wykonanie płatności wynosi 7 dni robocze od dnia przyjęcia zamówienia do realizacji.
11.
Umowę uznaje się za zawartą z chwilą potwierdzenia przyjęcia
zamówienia w przypadku wyboru płatności za pobraniem bądź z chwilą
dokonania wpłaty przez Klienta, po uprzednim otrzymaniu potwierdzenia
przyjęcia zamówienia do realizacji.
12. Zamówiony towar jest wysyłany w przeciągu 1 dnia roboczego, a zamówienia złożone do 11 będą dostarczone następnego dnia roboczego
a) od zaksięgowania kwoty należnej za produkt w przypadku wyboru płatności z góry,
b) od potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji w przypadku wyboru płatności przy odbiorze
13.
Przesyłki wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Koszty
przesyłki zostały określone w zakładce Dostawa. Koszt przesyłek
zagranicznych ustalany jest indywidualnie z Klientem – w zależności od
docelowego miejsca dostawy.
14. W przypadku zamówienia kilku sztuk
towaru towar co do zasady pakowany jest zbiorczo w jedna przesyłkę
chyba że, wybierając sposób dostawy Klient wskaże inny sposób pakowania i
zaznaczy opcje odrębnej dostawy dla każdego produktu.
15. O
wysyłaniu towaru Klient zostanie powiadomiony drogą mailową. Przy
wyborze przesyłki kurierskiej, Klient otrzyma pocztą elektroniczną numer
przesyłki. Przesyłkę można zlokalizować pod następującym adresem:
http://dpd.com.pl.
16. Maksymalny termin dostawy według ustawy o
prawach konsumenta trwa do 30 dni. W razie przekroczenia terminu
wskazanego w zdaniu poprzednim Konsument ma prawo do wyznaczenia
sprzedawcy dodatkowego czasu. Jeżeli towar nadal nie zostanie wydany
Klient może odstąpić od umowy.
17. Jeżeli towar ma zostać
przesłany przez Sklep Klientowi będącemu konsumentem, niebezpieczeństwo
przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy (towaru ) przechodzi na
Klienta z chwilą jej wydania Klientowi. Za wydanie rzeczy (towaru)
uważa się jej powierzenie przez Sklep przewoźnikowi, jeżeli Sklep nie
miał wpływu na wybór przewoźnika przez kupującego.
18. Wraz z
produktem Sklep wysyła formularz informacyjny (pouczenie o odstąpieniu
od umowy) oraz formularz o odstąpieniu od umowy – formularze stanowią
załącznik nr 1 i 2 do niniejszego Regulaminu.
19. O wysyłaniu
towaru Klient zostanie powiadomiony drogą mailową. Przy wyborze
przesyłki kurierskiej, Klient otrzyma pocztą elektroniczną numer
przesyłki. Przesyłkę można zlokalizować pod następującym adresem:
http://dpd.com.pl.
20. Wraz z Produktem wysyłany jest paragon
potwierdzający dokonanie zakupu. Na życzenie Klienta wystawiana jest
faktura VAT. Klient zobowiązany jest do podania pełnych danych
niezbędnych do prawidłowego wystawienia faktury VAT:
a) Imię i nazwisko/firmę;
b) Adres zamieszkania/siedziby,
c) Numer NIP (w przypadku firm),
d) Numer zamówienia,
e) Adres korespondencyjny
Każdy
rejestrujący się i/lub dokonujący zamówienia Klient wyraża zgodę na
otrzymywanie na podany przez siebie adres email informacji związanych z
przebiegiem transakcji, zawiadomień o zmianach w niniejszym
Regulaminie.
21. Inne informacje dotyczące działania Serwisu, a
także zawierające informację handlową o nowych produktach lub usługach
Serwisu, o promocjach Serwisu oraz promujących produkty partnerów
Administratora przesyłane będą tylko tym Klientom, którzy wyrazili na to
zgodę.
1. W zakresie reklamacji
Klient będący Konsumentem może realizować uprawnienia przyznane przez
przepisy ustawę kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16,
poz. 93 ze zm.) oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach
konsumenta (Dz. U. 2014 poz . 827 z dnia 24 czerwca 2014 r.).
2.
Sklep jest odpowiedzialny względem Klienta z tytułu rękojmi, jeżeli
rzecz sprzedana (towar) ma wadę fizyczną lub prawną. Wada fizyczna
polega na niezgodności rzeczy sprzedanej (towaru) z umową. W
szczególności rzecz sprzedana (towar) jest niezgodna z umową, jeżeli:
a)
nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu
na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub
przeznaczenia;
b) nie ma właściwości, o których istnieniu Sklep zapewnił Klienta w tym przedstawiając próbkę lub wzór;
c)
nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sklep przy
zawarciu umowy, a Sklep nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej
przeznaczenia;
d) została Klientowi wydana w stanie niezupełnym.
3.
Reklamacje dotyczące zamówionych towarów mogą być składane drogą
mailową na adres sklep@quickdetailer.pl lub listem poleconym na adres
ul. Warszawska 128, Biała Podlaska
4. Dla ułatwienia składania
reklamacji, pod adresem URL www.quickdetailer.pl/reklamacja.pdf
zamieszczony został przykładowy formularz reklamacyjny. Korzystanie z
przedmiotowego formularza jest fakultatywne.
5. Wnosząc
reklamację, prosimy o podanie następujących danych: imię i nazwisko
Klienta, adres, dane pozwalające na identyfikację sprzedaży (np. login,
numer zamówienia, datę transakcji), przedmiot i przyczynę reklamacji,
dane kontaktowe.
6. Określając sposób realizacji zobowiązań
Sklepu w zakresie zgłoszonej reklamacji w przedmiocie wystąpienia wad
fizycznych lub prawnych rzeczy, Klient będący konsumentem, ma prawo
złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo o odstąpieniu od umowy, chyba,
że Sklep niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta
wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to
nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana
przez sprzedawcę (Sklep) albo Sklep nie uczynił zadość obowiązkowi
wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady.
7. Jeżeli
Klient jest Konsumentem , może zamiast zaproponowanego przez Sklep
usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany
rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności
z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby
nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sklep.
Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od
wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę
niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.
8.
Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny
wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do
wartości rzeczy bez wady.
9. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
10.
Reklamacje zgłaszane przez Klienta będą rozpatrywane w terminie do 14
dniu od momentu ich zgłoszenia. Brak oświadczenia w tym terminie uważa
się za uznanie roszczeń zgłoszonych przez Klienta.
11. Klient
zostanie powiadomiony o rozstrzygnięciu zgłoszonej reklamacji tą samą
drogą, jaką przesłana została reklamacja, chyba, że Klient zastrzeże
inną formę kontaktu. Rozstrzygnięcie reklamacji zostanie dodatkowo
przesłane drogą elektroniczną na wskazany przez Klienta adres e-mail.
12.
W przypadku pozytywnego rozstrzygnięcia reklamacji Sklep wysyła do
Klienta Towar wolny od wad lub z usuniętą w rozsądnym czasie wadą. Jeśli
naprawa lub wymiana na nowy danego produktu nie są możliwe z przyczyn
wskazanych w ust. 5 i 6, Sklep stosownie do złożonego przez Klienta
alternatywnego żądania – obniży cenę lub zwróci równowartość ceny
produktu, powiększoną o koszty przesyłki.
13. Prawo do rękojmi wyłączone jest wobec Klientów dokonujących zakupów jako Przedsiębiorcy.
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas:
QUICK - DETAILER - AUTO KOSMETYKI IGOR BĄK,
ul. Nowolipki 15 lok. 37,
21-500 Warszawa,
sklep@quickdetailer.pl,
telefon +48 690 470 404
o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).
Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na naszej stronie internetowej www.quickdetailer.pl Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Pobierz formularz odstąpienia od umowy
1.
Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani
ograniczać jakichkolwiek praw Klienta będącego jednocześnie Konsumentem
przysługujących mu na mocy bezwzględnie wiążących przepisów prawa. W
przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi
przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy.
2. W sprawach
nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa
polskiego, w tym w szczególności ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o
prawach konsumenta(Dz. U. 2014 poz . 827 z dnia 24 czerwca 2014 r.) oraz
ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16
poz. 93 ze zm.).
3. Informacje w zakresie możliwości skorzystania
przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów
rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do
tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych
powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych,
do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich
Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami
internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
• http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
• http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php;
• http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php;
Klient
będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z
pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
•
Stały polubowny sąd konsumencki działający przy Inspekcji Handlowej-
możliwość zwrócenia się z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z
zawartej Umowy Sprzedaży;
• wojewódzki inspektor Inspekcji
Handlowej możliwość zwrócenia się z wnioskiem o wszczęcie postępowania
mediacyjnego w sprawie polubownego do czasu zakończenia sporu między
Klientem a sklepem;
• powiatowy (miejski) rzecznik konsumentów lub
organizacja społeczna, do której zadań statutowych należy ochrona
konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów
Polskich). Porady udzielane są przez Federację Konsumentów pod
bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez
Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email
porady@dlakonsumentow.pl
• platformie Online Disputes Resolution (ODR) dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
A. INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY – POUCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY
Prawo odstąpienia od umowy
1. Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować osobę odpowiedzialną za wykonanie czynności odstąpienia od umowy:
Sklep QuickDetailer - Autokosmetyki
p. Igor Bąk
adres do zwrotu:
ul. Warszawska 128,
21-500 Biała Podlaska
o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia.
(Informujemy, iż oświadczenie może zostać przesłane na przykład pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).
4. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na adres sklep@quickdetailer.pl Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład poczta elektroniczna).
5. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informacje dotycząca wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
6. Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba ze wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Pobierz formularz odstąpienia od umowy